Powered By Blogger

1 februari 2011

Vänner från förr

 Idag tog jag en tur till Malmö för att få träffa vänner från förr. Fast det har gått flera år sedan sist vi träffades så kändes det som att tiden stått still och att allt som behövdes var lite uppdatering för att komma i kapp. Det är skönt när det är så, att man känner sig bekväm och inget som behöver kännas konstigt eller komplicerat. 
 Vi hade en bra pratstund där vi fick ventilera lite om allt möjligt mellan himmel och jord och där jag inte behövde prata om kräk och bajsblöjor som är det stora samtalsämnet här hemma just nu.

 Tror jag ska försöka ta mig lite mer tid och försöka träffa vänner lite oftare, så svårt är det ju faktiskt inte.

 Tack Emma och Aga för en trevlig dag i Malmö och en mysig fika =)

 Väl hemma igen fick jag vara med och busa lite med Thomas och Lucas innan det var dags att laga kvällsmat. Det blev lax och en sallad med fetaost, gott!

Bus med Lucas =)
    
 Sist men inte minst ikväll så öppnade jag ett brev som jag fått och det visade sig att jag hade vunnit två biobiljetter till filmen Burlesque genom en tävling på NRJ:s hemsida. Jag som nästan glömt att jag ens hade deltagit i någon tävling, men tack för biljetterna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar