Powered By Blogger

24 februari 2011

Lucas 6 månader

Så har det redan gått sex månader sedan vår lille Lucas kom till världen. Jag minns det som igår hur jag satt där på en stor gummiboll och studsade upp och ner med lustgasen i högsta hugg. Stackars Thomas satt och knådade min ömma rygg allt vad han kunde och fick inte säga så mycket eftersom det mesta misstolkades av mig.
Till sist efter tretton timmar av mycket kämpande och arga skällsord åt både Thomas och barnmorskor så kom lillnissen äntligen ut. Vilken lycka!


Nykläckt i mammas famn =)

Skriften på tavlan av barnmorskorna

Stolt pappa

Stolt storebror

Vila på pappas bröst

Så ny och liten

Här har vi lille plutten idag =)

bank bank!

Vila kanske, eller?


  Nu börjar resten av ditt första år i världen och det ska bli så spännande att få vara med om alla små framsteg som kommer dag för dag.


Älskar dig min lille goe unge =)

Puss från mamma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar