Powered By Blogger

13 februari 2011

Lite festligheter

 Igår var jag ute på lite festligheter i Lund. Jag hade fått en ledig kväll för att kunna hitta på nått kul. Thomas stannade hemma och passade barnen.
 Det blev en lyckad utekväll med syster och kusinerna Malin, Susanne och Robin. Något vi får göra om igen tycker jag.

Tidigare på kvällen var vi på kalas hos moster Kerstin (Susannes mamma) där det bjöds på god taco till middag och prinsesstårta till efterätt. Det var trevligt att träffa släkten, inte så ofta vi ses alla tillsammans.

Moster Kerstin, kusin Susanne och min lille nisse =)


Susanne och lillnisse  =)

Idag mådde jag ju dock lite som jag förtjänade men det var det väl värt det, inte så ofta man kan komma ut och göra nått kul med familj och vänner, för det krävs bra planering.

Vår vagn blev alla fall såld idag 1100 fick vi för den, kändes bra. Skönt att den kom till god nytta för en annan familj och att vi fick lite mer plats igen här hemma.

Nä, idag är jag väldigt trött så jag får nog skriva mer en annan dag.

Skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar