Powered By Blogger

26 januari 2011

Barnen sover...

 Barnen sover... Det är så tyst och lugnt.., min tur att få andas ut och mysa lite i soffan innan det är dags för sängen. Synd att det inte finns något roligt på TV, bara en massa filmer man redan sett femtioelva gånger, därför letade jag mig hit istället, till min blogg för att skriva några rader.

 Helgen som gick var vi i Simrishamn. Det var Thomas "nattehelg" igen och därför passade det ju bra att tillbringa lite tid med mamma och pappa och syster Sofie förstås. Det var en trevlig visit, inte för att vi gjorde så mycket mer än att bara vara och ta det lugnt, men det är alltid mys att få komma hem till föräldrarna lite då och då.


Lucas nannade gott i sin vagn

Bita fot i sittern e kul =)

Mendez mysade i soffan

Åh så gosigt!

Speedy och Sofie hittade på hyss med kameran när jag inte visste ;)

Speedy tycker om snygga klackar =)

Alla kisarna gillar strykbrädan

 Hemma igen går veckan på som vanligt. Idag kom Samuel hem igen från pappa och han var på riktigt gott humör. Han ropade; mammaaaaaaa!!! och med lycka i ögonen hoppade han upp i famnen på mig och gav mig en stor kram. Kunde inte göra annat än att smälta... =)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar