Powered By Blogger

10 februari 2012

Livets funderingar

Livets funderingar...
Jag läser en del olika bloggar nu förtiden och en blogg jag har fastnat starkt för är Bellas Blessings. Den startade runt 2009 av Timothy Ringgold. Den handlade från början om lilla Bella (Timothys dotter) som föddes med Epidermolysis Bullosa och vardagen i deras liv. Hur dom valde att genomgå en benmärgstransplantation för att förbättra livet för Bella men som tyvärr inte slutade lyckligt...

Idag handlar en stor del om bloggen fortfarande om Bella och kampen mot EB, men även tankar om livet och att tro på något som är större än oss själva, vad vi än själva väljer att det ska vara.

Timothy är fantastisk på att uttrycka sig skriftligt och det är en fröjd att läsa varje nytt inlägg i bloggen.
Rekommenderas varmt...

I morgon ska jag jobba och då kommer kära syster och passar barnen. Hon ska stanna över så vi kan ha en myskväll med lite smått o gott. Längesedan nu vi hade det, ska bli kul =)

Nu drar jag mig tillbaka...

Trevlig fredag alla

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar