Powered By Blogger

1 februari 2012

Ännu en förkyld dag...

Idag vaknade jag med täppt näsa och igenklibbade ögon...Usch! Jobbigt att inte kunna se nått... Halsen gör fortfarande lite ont, men det känns som att det går mot det bättre. Jag är ledig i morgon, så då har jag ju en extra dag till att kurrera mig. Fredag är jag säkerligen tillbaka på jobb.

Lite foton på mina fina ungar;
                                          Älskade ungar...=)




 Tänkte på det här med EB (Epidermolysis bullosa)... Jag har donerat lite pengar till EB-föreningen som gör allt för att hjälpa familjer som har barn diagnostiserade med sjukdomen EB. Pengarna som kommit in denna omgång ska skänkas till PUCK där det bland annat forskas för att kunna få fram ett sätt att bota EB.
EB-föreningens hemsida kan man även köpa fjärilsbroscher som visar ditt stöd och kampen mot EB
Jag har redan köpt en, ska du?


Ha en fin dag, nu ska jag vila mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar