Powered By Blogger

9 maj 2011

Lite kraft tack....

Skriver inte så mycket längre...

Längtar tills jobbet ska starta igen så jag kan få lite andrum. Låter kanske konstigt, men jag är en sådan mamma, jag behöver det för att kunna funka som en bra mamma, det är vad jag tror alla fall, låt oss hoppas att det stämmer... Vad gör jag annars?

Tror jag är inne i en liten svacka... Har för mycket att tänka på, för mycket att ta hand om... Jag behöver vara JAG! Vill bara vara...

Älskar mina fina barn mer än allt annat..., misstro aldrig detta...

Ge mig lite kraft tack...

2 kommentarer:

  1. Många tankar till dig, Angelika! Och jag sänder mängder med kraft till dig från Småland! Kram!

    Ps. När börjar du jobba igen?

    SvaraRadera
  2. tack kära Marie =)

    Jobbet kommer igång i slutet av juni fram till i början av augusti, sen blir det lite paus igen. Känns lagom att börja så. Att få lite annat att göra...

    Hoppas allt e bra med er i Dartefamiljen =)

    Kram!

    SvaraRadera