Powered By Blogger

27 april 2011

Soliga morgon =)

Vilka underbara dagar vi har haft och nu gryr ännu en ny med sol i sikte.

Skulle egentligen med Lucas till tandläkaren idag för första gång, men tandläkaren hade sjukt barn så vi fick omboka det.
Vad ska vi då hitta på? Vill ju helst vara ute i det fina vädret, man får ju passa på, men samtidigt ta det väldigt försiktigt med solens starka strålar på fin mjuk babyhud... Vi har ju så klart solkräm, men små bebisar ska ju inte vistas för mycket i solen ändå.
Just nu ligger han och gnyr inne i sin säng, han har lite svårt att komma till ro fast han är väldans trött. Han snurrar rundor och vänder på sig nu också så man får hela tiden gå in och rätta till honom. Kanske dags att ta bort babylarmet snart så man inte blir skrämd ifall det skulle råka larma.

Idag kommer storebror hem från pappa också. Saknat honom, det gör jag alltid fast det bara handlar om två dagar. Det är ganska skönt första dagen, att få lite andrum, en paus, men efter det vill jag bara ha hem honom igen.
Pratade med hans pappa vid överlämningen i måndags och jag har nästan gått med på att han ska få följa med honom till Spanien i höst. Jag känner att Samuel har blivit så pass stor nu att jag tror att han skulle klara av en sådan resa. Vi får se, jag har ju sagt KANSKE.

Nä, jag får nog gå och rätta till Lucas igen...

Sol i sinnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar