Powered By Blogger

18 maj 2011

En lång runda...

 Satte Lucas i vagnen och gick en lång runda idag. Det var kvavt ute och det fanns känsla av regn i luften men jag var på jakt efter försommar. Mina sinnen var öppna och istället för att jäckta mig igenom rundan, som jag alltid annars brukar göra när jag är ute och går, så tog jag mig tid att utforska nya vägar och verkligen lägga märke till den vackra naturen som vi har nu. Det gröna sköna och de vackra ogräsen, också kallade maskrosor som lyser upp ängarna så fint. Syrenerna har också börjat slå ut med sina härliga lila färger...








Lillnissen sov gott under rundan
 Idag kramade och pussade jag på Lucas extra mycket. Han är så fin min lille kille och jag älskar honom så enormt mycket.

Älskade Lucas

 Senare hämtade jag storebror på dagis som har varit hos pappa de senaste dagarna. Jag kramade om honom hårt och sa till honom att jag älskar honom. Han log och gav mig en stor värmande kram tillbaka.

 Min kära mamma kom på besök idag och vi åkte alla ut till Bjärred och åt vars en god glass från den kända glassbaren vid långa bryggan. Även Lucas fick smaka lite av mjukglassen, mums!



Älskade Samuel
 Ha en skön kväll och var rädda om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar