Powered By Blogger

1 mars 2011

Morgontimmar

God morgon gott folk!

 Nä, inte alls så pigg som jag kanske låter men känner mig ändå ganska utvilad, skönt. Lucas nannar gott hela nätterna. Han tappar nappen ibland, men zombien i mig pluggar in nappen igen och återgår till sovläge utan att ens märka av det så mycket. Han är riktigt duktig min lille nisse när det gäller nätterna.

 Vi har nu gått över helt till välling. Hoppas han ska fixa detta utan att det blir magproblem. Vi provade majsvälling som vi blandade med ersättning från början men nu är ersättningen slut och vi fortsätter med enbart välling. Tänkte prova Sempers milda havrevälling också längre fram om allt går som det ska.

 Jag har Vakna med The Voice på TVn denna morgon. Egentligen tittar jag alltid på TV4-nyheterna, men hade lust med att lyssna på skitsnack istället för vad som händer runt om i världen. Ett gott skratt på morgonen känns bättre än tragik i världen...
Såg just nu att lillplutt som ligger i sitt babygym här framför mig har somnat, så go han e...

somnat gott i babygymet.

 Så vad händer en tisdag? Det återstår att se. Mamma och Sofie kommer på besök i eftermiddag alla fall, ska bli trevligt.

Ha en skön dag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar