Powered By Blogger

1 mars 2011

Lite shopping =)

 Det blev en tripp till Lund City idag. Mamma och Sofie hämtade upp mig hemma efter att dom gjort NOVA. Lisbeth, mammas barndomsvän var också med, hon är så rolig. Det är så härligt att höra dom två när dom drar igång sitt snack. Tänk att dom har varit vänner sen barnsben och fortfarande kan ta luren och ringa en pling lite då och då.

 Väl inne i stan, efter många om och men, upp och ner i Åhlens parkeringshus fick vi tag på en bra parkeringsplats och kunde äntligen ta oss ut på stan.

 Första stopp blev Åhlens där jag fyndade en jacka till Samuel. Han har växt ur sin höst-vinter-vår-jacka eller vad man nu ska kalla det, så var på jakt efter just en sådan. Tur att jag hittade en, på rea-stället dessutom.

Samuels nya jacka, Åhlens 249:- (tidigare 499:-)

Mamma och Lisbeth hittade fina vårtröjor på Gina Tricot och Sofie fick tag på sina skisspennor på Gleerups.

Innan hemfärd hann jag med en tur in på Kappahl också där jag hittade en vindoverall från Kaxs till Lucas.

Lucas overall, 349:- (261:- med bonusrabatten ;))

Så idag har jag fyndat till barnen och är riktigt nöjd ;)

Nu lite räkor och sallad med mannen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar