Powered By Blogger

17 mars 2012

Tiden rullar på...

Nu har jag tagit ett skutt igen från att skriva... =(
Känner lite att dagarna flyter ihop... Dagarna bara rullar på och tiden går...

Kan nämna att Lucas har varit frisk läääääääänge nu (peppar, peppar ta i trä). han har varit på dagis nonstop i över två veckor nu tror jag det är. Helt otroligt! ;) Däremot har Samuel hunnit med att ha öroninflammation under tiden, dock snabbt övergående efter att penicillin sattes in. Dag två hemma ville han till dagis och jag försökte förklara för honom att han inte var frisk riktigt än och var tvungen att stanna hemma. Till svar fick jag att han VISST va frisk! Efter den dagen med en Samuel som näst intill klättrade på väggarna så blev det dagis igen dagen därpå för hans del. Härligt med friska barn!

Vi var hos sjukgymnasten här om dagen med Lucas och hans snea fot. Han är helt enkelt överrörlig i leder och ben. Inget man gör något åt i nuläget. Vi ska på återbesök efter hans två års dag.
Vi har nog själva inte direkt tänkt på det så mycket eftersom han rusar på för fullt här hemma utan problem. Visst, foten är ju lite felställd, men inget som verkar besvära honom alla fall.

I morgon kommer mamma och passar barnen. Samuel har tjatat om detta de senaste tre dagarna, han älskar sin mormor, det är hans favorit =) Vi har också märkt de senaste gångerna när mamma har varit här att Lucas också är väldigt förtjust i sin mormor... <3
Thomas och jag jobbar helg båda två, så det uppskattas stort att mamma kan ställa upp.
Förra helgen var min syster Sofie och passade barnen på lördagen vilket också uppskattas högt, inte bara av oss men av barnen med ;)

Vill avsluta mitt inlägg med att länka vidare till några bloggar jag läst och försökt stötta under senaste tiden...

Just Elephants and Butterflies
Chloe kämpar vidare trots läkarna inte tror att hon överlever helgen... Jag tror fortfarande på ett mirakel för henne!

Save Jax!
Goda nyheter här för Jax och vi hoppas på att det fortsätter åt det hållet =)


Älskar mina barn och jag är så glad för att dom är friska barn...

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar